شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات چند پرده از جادوگری‌های عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران

این فوتبال داستان‌های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند جهت اثبات آن وجود ندارد؛ ولی نمی‌توان آن را انکار کرد. بازیکنانی که تیم‌های خود را در یک بازی حساس

چند پرده از جادوگری‌های عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران

چند پرده از جادوگری های عجیب در فوتبال ایران

عبارات مهم : ایران

این فوتبال داستان های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند جهت اثبات آن وجود ندارد؛ ولی نمی توان آن را انکار کرد. بازیکنانی که تیم های خود را در یک بازی حساس فروختند تا یک مربی خاص به جام هایی برسد و فصل بعد سر از تیم آن مربی درآوردند و داوران و کمک داورانی که به نتیجه های چند تیم کمک کردند و بعضی از آنها هم به گناهشان اعتراف کردند و بعضی دیگر بی صدا از دنیای داوری کنار رفتند.

به گزارش جام جم: در کنار همه این ماجراهای زشت، یک پدیده نوظهور زشت هم وجود دارد. حقیقتی که مانند دیگر حقایق کریه این فوتبال، نمی توان آن را انکار کرد؛ پدیده ای که حدود ۱۵ سال است به فوتبال ما رخ نمایانده و جایگاه و پایگاهی پیدا کرده است: جادوگری. جادوگری هم مانند همه ناهنجاری های دیگر این فوتبال وجود دارد؛ ولی کسی به دنبال اثبات آن نیست چون سندی مکتوب جهت آن وجود ندارد.

چند پرده از جادوگری‌های عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران

قهرمانی با جادو

بازار جادو در فوتبال کشور عزیزمان ایران هنگامی که داغ شد که قهرمانی یک تیم تهرانی را به آن نسبت دادند. تیمی که اکنون دیگر وجود ندارد. آن روزها سرمربی به منزل فردی رفت و آمد می کرد که نه به عنوان یک جادوگر که به عنوان فردی مقدس در میان ورزشکاران مشهور شده است بود. افرادی بسیاری به منزل او رفت و آمد می کردند و بعضی از مربیان معروف هم مرید او شده است بودند. آنها از به کار بردن عبارت «جادوگر» در مورد او خودداری می کردند و اجازه هم نمی دادند کسی چنین لفظی به کار ببرد. در هر بخشی از فوتبال ردپایی از این انسان به ظاهر مقدس دیده می شد. آن تیم قهرمان شد، آن هم در حالی که یک بار مدیرعامل آن تیم همراه با مربی به دیدار جادوگر مشهور رفته بودند. قهرمانی آن تیم تهرانی، راه را جهت دیگران هموار ساخت تا دیگران هم جهت خود بازاری داغ پیدا کنند.

مردی با ردای سفید

این فوتبال داستان‌های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند جهت اثبات آن وجود ندارد؛ ولی نمی‌توان آن را انکار کرد. بازیکنانی که تیم‌های خود را در یک بازی حساس

بلافاصله بعد از داغ شدن بازار جادوگری در فوتبال ایران، در تمرینات تیمی تهرانی، مردی با ردای سفید دیده می شد. مردی که سرمربی، مرید او بود. یکی، دو بازیکن که جهت کنجکاوی به منزل آن مرد سرزده بودند، اتاق مخصوص مرد جادوگر را با شمایلی دیده بودند که در فیلم ها نشان داده می شود. گلیم های سوخته، تسبیح های بزرگ بر دیوار، تصویر های عجیب و غریب و پشم گوسفند که محل جلوس جادوگر بزرگ بود. یکی از آن بازیکنان خاطره ای عجیب از آن مرد تعریف کرد: «قبل از بازی دوست سرمربی به رختکن آمد و دنبال یک بازیکن خاص می گشت. می گفت یکی که در خواب دیده ام، در میان شما نیست. سرمربی بلافاصله تلفن زد تا بازیکن مصدوم تیم برگردد. او مصدوم بود و سرمربی او را در فهرست ۱۸نفره هم قرار نداده بود. دوست سرمربی به محض دیدن او گفت همین هست. آماده اش کنید. او را به زور آمپول آماده کردند و در فهرست قرارش دادند. او ۳۰ دقیقه به زمین رفت و یک گل زد و با تک گل او برنده شدیم!»

قدرت جادوگر موجب شد آن تیم چهار بازی پیاپی به پیروزی برسد و مرد رمال تقاضای دستمزدی کلان جهت یک فصل کند. هنگامی که کلوب با درخواست او مخالفت می کند، سرمربی از موجودی خود پولی به حساب او می ریزد؛ ولی او تیم را جهت سقوط، نفرین می کند. نفرینی که البته موثر نمی شود.

قاب تصویری در اتاق آقای رئیس

یکی از روسای مشهور فدراسیون های ورزشی در سومین روز از ریاستش، قاب تصویری را در قسمت انتهایی میز کار اتاق خود قرار می دهد که گفته می شد تصویر جادوگر معروف ورزشی کشور عزیزمان ایران هست. این فرد مشهور یکی از مریدان این جادوگر بود و اجازه نمی داد قاب عکس، حتی جهت تمیز شدن از جایش تکان بخورد. این قاب تصویر بعد از پنج سال از آن اتاق جمع شد، یعنی در آخرین روز کاری آن رئیس. آن جادوگر البته مریدان بی شماری داشت که آقای مدیر مشهور یکی از آنها بود. مرد جادوگر ادعا می کرد بعضی مدال های جهانی هم با تلاش و انرژی او به دست آمده است!

چند پرده از جادوگری‌های عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران

افشاگری آقای خاص

مرد خاص فوتبال کشور عزیزمان ایران حاضر شده است با کد راجع به دنیای پررمز و راز جادوگری در این فوتبال حرف بزند. او راجع به جادوگرانی حرف زد که تیم هایی را زیر بال و پر خود می گرفتند و می گیرند و البته به جنگ هم نیز می روند. او به توصیه ای اشاره کرد که در گفته بسیاری از بازیکنان و مربیان دیگر هم وجود دارد: جادوگران تنها راه باطل شدن سحر جادوگران دیگر را ادرار می دانند که حتما باید در زمین چمن ریخته شود؛ مانند همان اتفاقی که در سیرجان و بازی گل گهر و خونه به خونه افتاد.

این فوتبال داستان‌های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند جهت اثبات آن وجود ندارد؛ ولی نمی‌توان آن را انکار کرد. بازیکنانی که تیم‌های خود را در یک بازی حساس

۱۵۰ میلیون بده، داربی را ببر

رمال ها هنگامی که عرصه را جهت تاختن بازدیدند، پا را از حریم خود فراتر گذاشتند و شروع به تماس تلفنی کردند. آنها با مدیران کلوب ها و مربیان تماس می گرفتند و از آنها پول می خواستند. پولی جهت یک بازی یا جهت یک فصل. امیر عابدینی خاطره ای کوتاه در تائید وجود جادو در این فوتبال گفت: «زمانی که مدیرعامل کلوب پرسپولیس بودم قبل از بازی با استقلال یکی از به اصطلاح جادوگرها با من تماس گرفت و ادعا کرد با ۱۵۰ میلیون تومان می تواند پرسپولیس را در داربی برنده کند. من هم به او گفتم اگر توانستی کاری کنی که استقلال در داربی برنده شود من این مبلغ را به تو خواهم داد. یادم است یکی از مشاورانم در استادیوم به من گفت آیا جهت بازی نگرانی؟ گفتم اگر ببازیم به آن فرد باخته ایم. خوشبختانه آن بازی را پرسپولیس برد!»

یک رمال دیگر

چند پرده از جادوگری‌های عجیب در فوتبال کشور عزیزمان ایران

همزمان با جادوگران تهرانی و کرجی، فردی در شمال ادعا کرد که می تواند تیم ها و بازیکنان را طلسم کند. او جهت اثبات ادعای خود نتیجه چند دیدار را پیش بینی کرد که اتفاقا درست هم ازآب درآمد. بعضی مربیان به نیروی او ایمان آوردند و همین موجب شد تیم ها از او بترسند. او زمانی که این وحشت را دید، شروع به اخاذی کرد و کار را به تیم های تهرانی و شهرستان های دیگر هم کشاند. او حتی در یک دوره کوتاه همراه یک مربی به مشهد هم رفت.

شاگرد جادوگران مکزیکی

با داغ شدن تنور رمال های ورزشی، یکی دیگر هم پیدا شد که خود را شاگرد زبده جادوگران مکزیکی معرفی می کرد و می خواست شهرهای مرکزی کشور عزیزمان ایران را به تصرف خود دربیاورد. او حتی با دو سرمربی هم رابطه ای نیرومند برقرار کرد؛ ولی نتوانست ادعای خود را جهت نتیجه گیری تیم خودی و طلسم تیم های حریف ثابت کند.

نتیجه اخلاقی

جادوگری در این فوتبال، عمری ۱۵ساله دارد و متاسفانه هنوز هستند مربیانی که مطیع چشم و گوش بسته رمال ها و جادوگران هستند. اگرچه نگاهی به زندگی شخصی این مربیان نشان می دهد همگی در زندگی شخصی خود درگیر مشکلاتی عظیم شده است اند و گره هایی کور در زندگی شخصی خود دارند؛ ولی هنوز باورهایی سنتی وجود دارد که اجازه نمی دهد روزنه های فوتبال علمی به روی این فوتبال باز شود. باورهایی که فوتبال ما را عقب مانده و بی سواد می خواهد و با هر تلاشی جهت مدرن شدن این فوتبال مقابله می کند.

واژه های کلیدی: ایران | تهرانی | سرمربی | جادوگر | فوتبال | جادوگری | جادوگری | جادوگران

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار