شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می‌خواهیم بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آوریم ، برانکو

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با حضور حمیدرضا گرشاسبی و افشین پیروانی راجع به پرسشها روز کلوب و تیم پرسپولیس صحبت کرد.

از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می‌خواهیم بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آوریم ، برانکو

برانکو: از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می خواهیم بیشترین قهرمانی ها را به دست آوریم

عبارات مهم : ایران

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با حضور حمیدرضا گرشاسبی و افشین پیروانی راجع به پرسشها روز کلوب و تیم پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل کلوب پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) در نشست خبری کلوب شرکت کردند.

از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می‌خواهیم بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آوریم ، برانکو

برانکو در ابتدا اظهار کرد: خیلی وقت است که اعضای کامل کلوب را یک جا ندیده ایم. مدیرعامل کلوب و سرپرست تیم تقویت بزرگی جهت پرسپولیس هستند. ما قراردادمان را دو ساله تمدید کردیم. یک بار دیگر از آقای گرشاسبی و هیات مدیره محترم تقدیر می کنم که سریع توانستیم منافع یکسان را پیدا کنیم. همکاری و کار جهت توسعه زیاد تیم هست. از حمایت بی دریغ هوادران تقدیر می کنم.

او افزود: بدون هواداری پرشور هواداران و عشقی که به تیم می دهند، کار کردن سخت هست. افتخار می کنم که عضوی از کلوب پرسپولیس هستم. همین طور که مردها کاشانی و گرشاسبی خدمات زیادی به کلوب پرسپولیس کرده اند، امیدوارم این خدمت را در تمام جوانب ادامه دهند. توافق کردیم که قرارداد جدیدی داشته باشیم و باید بگویم تازه اول راه است و من از یک چالش تازه خوشحالم. انگیزه مضاعفی جهت رشد و پیشرفت پرسپولیس دارم.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با حضور حمیدرضا گرشاسبی و افشین پیروانی راجع به پرسشها روز کلوب و تیم پرسپولیس صحبت کرد.

برانکو ادامه داد: نتایجی که تا به حال داشتیم به هیچ عنوان ما را به خواب نخواهد برد بلکه انگیزه مضاعفی جهت زیاد کار کردن هست. به بازیکنانم تبریک می گویم که با تلاش زیاد، پرسپولیس را به این جا رساندند. همه ما مهم هستیم ولی بازیکنانی که پرسپولیس را به این جا رسانده اند مهم تر هستند چون آن ها در زمین زحمت کشیدند و حداکثر توانشان را می گذارند. هیچ کدام از ما از انتقاد فرار نمی کنیم و انتقاد در تمام دنیا وجود دارد. این نشست خبری هم نشان می دهد هر لحظه به دنبال همکاری با رسانه ها هستیم. شاید مقداری با بردهای پشت سر همی که آوردیم خسته شده است باشیم ولی انتظار دارم همکاری دوستانه و ورزشی با یکدیگر داشته باشیم.

برانکو خاطرنشان کرد: می دانیم کار هیچ وقت شسته رُفته پیش نخواهد رفت ولی هدفمان این است علاوه بر این که به صورت مستمر در فوتبال کشور عزیزمان ایران فعال هستیم، به دنبال قهرمانی باشیم. تلاش می کنیم بیشترین قهرمانی ها را به دست بیاوریم. ابتدای فصل اعلام کردیم که اهداف مان تنها جهت این فصل نیست و می خواهیم سوپرجام، لیگ و آسیا را به دست آوریم.

او ادامه داد: از بازگشت نورالهی به تیم خوشحالم. متاسفانه طول کشید تا اوضاع این بازیکن مشخص شود و بدی این بود که او یک سال بازی نداشت. تمام تلاشمان را می کنیم تا او را جهت بازی پیش رو آماده کنیم و در تمرینات ارزیابی می کنیم که در چه حد از آمادگی واقع شده است است و تا چه حد به تیم کمک خواهد کرد. همین طور در ترکیب مهم جهت بازی دوستانه فردا خواهد بود. انتظار داریم بعد از این وقت اوضاع آمادگی اش را جهت ما نشان دهد و کیفیت قبل از سربازی را نشان دهد.

از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می‌خواهیم بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آوریم ، برانکو

سرمربی پرسپولیس راجع به دیر امضا شدن قراردادش و این که گفته می شود از تیم ملی پیشنهاد دارد بیان کرد: کدام تیم ملی را می گویید؟ اولا باید بگویم آن قدر برنامه های ما فشرده بود که اصلا وقت نمی شد جهت تمدید قرارداد مذاکره کنیم. آقای گرشاسبی حدود یک ماه پیش تشریف آوردند و مقداری وقت نیاز بود تا او اوضاع کلوب را سبک سنگین کند. ریتم بازی ها نیز طوری بود که هر سه چهار روز باید یک بازی انجام می دادیم. اصلا وقت نبود که مذاکرات را شروع کنیم. راجع به تیم ملی کشور عزیزمان ایران هم باید بگویم که سرمربی دارد و موفق شده است به جام جهانی راه پیدا کند. این تیم با مربی اش به جام جهانی خواهد رفت ولی اگر منظورتان تیم های ملی دیگری هست، باید بگویم بله. پیشنهادهایی داشتم ولی دلیلی جهت عقب انداختن مذاکرات با پرسپولیس نبود.

برانکو در پاسخ به این شوال که با توجه به تمدید قراردادش آیا باز هم باید منتظر موفقیت های پرسپولیس باشیم؟ گفت: ما همواره به موفقیت های کلوب در خارج از کشور عزیزمان ایران هم فکر می کنیم. کلوب از همه افراد مهم تر است و هیچ فردی بالاتر از کلوب نیست چه برسد به بازیکنان. تنها منطق درست هم همین هست. همان طور که آقای گرشاسبی گفت طارمی پیشنهاد کلوب را داشت ولی راه دیگری را گزینش کرد. عالی ترین آرزوها را جهت او دارم. جهت او به عنوان عالی ترین ملی پوش آرزوی موفقیت دارم و به خاطر تلاش هایش هم در طول سه سال جهت پرسپولیس از او تقدیر می کنیم. این یعنی حرفه ای گری.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با حضور حمیدرضا گرشاسبی و افشین پیروانی راجع به پرسشها روز کلوب و تیم پرسپولیس صحبت کرد.

برانکو همچنین در مورد این که بندی در قراردادش وجود دارد که اگر پیشنهادی از تیم ملی کرواسی یا دیناموزاگرب داشته باشد می تواند از پرسپولیس جدا شود تصریح کرد: خوشحالم که دلواپس قرارداد من و به دنبال امنیت من هستید ولی قرارداد بین کلوب و مربی رازها کاری هست. این چیزها پرسشها شخصی است و به این منظور امضا می شود که منافع هر دو طرف لحاظ شود. در کشور عزیزمان ایران و همه جای دنیا شاهد این قضیه هستیم. قرارداد تنها یک برگه است که بین دو طرف امضا می شود.

برانکو همچنین گفت: هر تلاشی می کنیم به خاطر هواداران هست. به همین خاطر زمانی که بازی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون تماشاگر برگزار شد ناراحت شدیم. حمایت، سرمایه مهم ما هست. در مورد کادر فنی نیز باید بگویم همچنان تا دو سال دیگر دستیاران من باقی خواهند ماند ولی احتمال عوض کردن هر لحظه وجود دارد. شاید بعضی اوقات دلایل شخصی به وجود بیاید همان طور که مردها آندره و چوک این مسئله را داشتند. بعضی اتفاقات را نمی توان آینده نگری کرد ولی برنامه مهم ما ادامه دادن با انگیزه زیاد به همراه اعضای فعلی کادر فنی است.

از بازگشت نوراللهی خوشحالم/ می‌خواهیم بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آوریم ، برانکو

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به اصرار طارمی جهت رفتن آیا در آخر فصل هر بازیکنی که اصرار به رفتن داشته باشد می تواند برود؟ اظهار کرد: قرارداد طارمی در آخر فصل به آخر می رسید، هم گرشاسبی و پیروانی و هم من پیشنهاد قرارداد تازه را ارائه کردیم ولی از طریق وکیلش کتبا اعلام کرد که مایل به ادامه همکاری نیست. ما در نهایت می توانستیم یک ماه و نیم دیگر او را داشته باشیم، آن هم در شرایطی که او از نظر ذهنی در اختیار تیم نبود. ما می خواستیم او را نگه داریم ولی نتوانستیم.

برانکو افزود: این ها بستگی به منافع کلوب و بازیکن دارد. من به عنوان مربی اجازه نمی دهم کسی برود چون از گرفتن بازیکن تازه محروم هستیم ولی اگر باشگاهی ۱۰ میلیون دلار به بازیکن ما پیشنهاد دهد، جای پرسش است که می توانیم اجازه ندهیم که بازیکن برود؟ به هر حال باید بازیکن را هم درک کنیم چون هر کدام از آن ها به دنبال عالی ترین گزینه جهت خودشان هستند.

واژه های کلیدی: ایران | برانکو | بازیکن | قرارداد | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار