شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (592)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

عکسی خاص و تکرار نشدنی از پشت صحنه فیلم خاص و تکرار ندشنی “قیصر”، شروع مطلب امروزمان را خاص و تکرار نشدنی کرده است! اساتید سینما جمشید مشایخی، مسعود کیمیایی و بهروز وثوقی در حال مرور دیالوگ های فیلم. جهت هر سه استاد هر کجا که هستند آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

عکس بدون شرح سحر سباغ سرشت بازیگر و تهیه کننده سینما در کنار رفقای رنگاوارنگ اش.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

بی تیم ماندن مجتبی جباری را به اینستاگرام جذب کرده و بعد از سال ها اکانت داشتن، روی به استوری و پست آورده هست. تصویری از او در کنار پسرش آقا ماهور را شاهد هستید. ماهور از آن دسته اسم هایی است که مثل رها دخترانه و پسرانه ندارد و در واقع “اسپورت” هست.

استقبال فلور نظری از پسرش در فرودگاه امام (ره). فلور زن حتی تحمل شنیدن رسیدن بخیر های مردم را هم ندارد و کامنت های چنین پست مثبتی را هم بسته هست. به این میگویند یک هنرمند مردمی!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

سلفی جواد کاظمیان در کنار مهربان خواهرش که امیدواریم در کنار هم شاد باشند.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سلفی حسن معجونی و دوستان حامی طبیعتش، در دامان طبیعت. رضا بهبودی را در این بین توانستیم تشخیص بدهیم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

عکس جالب پژمان جمشیدی و برادر بزرگترش آقا هومن، به مناسبت تولد خان داداش جان. تبریک فراوان.

آتیلا پسیانی تصویری قدیمی از نخستین حضورش در عرصه هنرهای نمایشی که به 50 سال پیش برمیگردد، گذاشته هست. قطعا این حضور زودهنگام به لطف داشتن مادری هنرمند نظیر زنده یاد جمیله شیخی بوده است.

رپورتاژ آگهی رز رضوی جهت کلینیک دوستش.

هومن سیدی جهت حضور در اکران شخصی فیلم “آذر” ساخته محمد حمزه ای، به سینما آزادی رفته بود.

رابین هود محرابی در یکی از سفره منزل های فرحزاد.

حمید گودرزی بار ها با تصویر هایش ثابت کرده است که یک علاقه موتور واقعی است و در اکثر موارد با موتور هایش در شهر تردد میکند.

بهرنگ جان بسیار خوشبینانه امیدواریم که کپشنِ زیر پست، اشاره به خودت نباشد! وگرنه میروی توی رنکینگ نهایی “خدایان اعتماد به نفس” و با ید با استاد تتلو مسابقه کنی.

هر روز یک تصویر از تئاتر گم و گور با میهمان هایی که شب گذشته اش این نمایش را دیده اند، خدمتتان داریم. این بار با حضور افسانه صورت آزاد، عباس یاری، لیلا بلوکات، هوشنگ گلمکانی و سایر عزیزان.

شبنم فرشاد جو در حال گشت و گذار در کاشان زیبا. کاشان به علت نزدیکی نسبی به پایتخت کشور عزیزمان ایران مکانی محبوب جهت مسافرت های یک روزه پایتخت نشینان است.

حمید فرخ نژاد تصویری از این آزمون گریم خود به اشتراک گذاشته است ولی در باره شرح کار آن توضیحی نداده. گریمش خیلی شبیه به تصویرهای و نقاشی های زنده یاد امیرکبیر شده است است و احتمال اینکه آزمون گریم این نقش باشد، بسیار زیاد است.

نیکی زن کریمی هم به عنوان بازیگر و تهیه کننده در اکران شخصی فیلم “آذر” در سینما آزادی حضور داشتند.

عزیزان در اکران شخصی فیلم “ثبت با سند برابر است” به کارگردانی بهمن گودرزی که شب گذشته در پردیس زندگی برگزار شده است بود. با حضور سپند امیرسلیمانی، یزدان فتوحی، آیدا جعفری، علی مشهدی، نیما نکیسا (!)، مجید صالحی، مهدی یغمایی، مهران رجبی و پوریا حیدری.

دیروز هشتادمین سالگرد تولد زنده یاد واروژ هاخبندیان (واروژان) بود. یکی از نوابغ تکرار نشدنی آهنگسازی و تنظیم که یادگار های بینظیری جهت موسیقی کشور عزیزمان ایران به جای گذاشته هست. پوری بنایی این تصویر را از مراسم بزرگداشت این هنرمند فقید در مراسم خوش حالی هشتاد سالگی اش گرفته، در کنار استاد ناصر چشم آذر.

پرستاره ترین قاب هفته را جعفر پناهی از یک دورهمی شخصی به اشتراک گذاشته. با حضور مجید مظفری، ایرج طهماسب، حامد بهداد، نوید محمدزاده، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، یسنا میرطهماسب و سایر عزیزان. یسنا باید این تصویر را به عنوان بزرگترین افتخار زندگی اش روی کمرش خالکوبی کند.

سلفی جالب سیدمهدی رحمتی در کنار سرور جپاروف و فرزندان بانمک اش. جپاروف پرافتخار ترین بازیکنی است که تا بحال در لیگ کشور عزیزمان ایران حضور داشته است.

یعنی ارسلان جان با بردباری و ایمان دکمه های پیراهنت بسته میشود و پاچه شلوارت پایین میرود؟! بعید میدانم، اندکی عمل هم مورد نیاز است.

پانته آ بهرام هم تصویری زیرخاکی رو کرد، مربوط به سریال قدیمی “ایستگاه” در کنار هنرمندانی چون محمدعلی کشاورز، پروانه معصومی، علی دهکردی، برزو ارجمند، امیر غفار منش و سایر عزیزان.

سید احمد خمینی برادرش هادی را به آرایشگاه برده و موهایش را مدل موهای خودش زده است.

واکنش سهراب مرادی به ابراز لطف مردم نسبت به تاریخ سازی اش در ورزش ایران. سهراب جان انشاالله در المپیک رکورد خودت را زیاد کردن خواهی داد. میدانیم که میتوانی.

دیروز تولد مهدیه محمدخانی خواننده خوب آواز سنتی کشورمان بود. جهت ایشان هم آرزوی سلامتی و خوش حالی داریم.

اگر کسی نشناسدشان خیال میکند پدر و پسر هستند از بس شباهت موج میزند، علی الخصوص در نحوه لبخند!

من جای امین تارخ و سایر اساتید بودم، دیگر سر کلاس بازیگری نمی رفتم و هنرجو ها را هم از ادامه این هنر منع میکردم.

عرض تسلیت داریم خدمت علیرضا دبیر قهرمان سابق کشتی کشورمان که سوگوار رفتنِ پدر هستند. آرزوی صبر و آرامش داریم جهت علیرضا و خانواده محترمش.

سلفی علیرضا نیکبخت با جمله ای تازه از استاد مریم کاویانی.

امروز را به خاطر بسپارید و در تاریخ ثبت کنید. امروز، روز فوت لوتی گری بود.

“کز سنگ دایورت خیرزد، هنگام پست یاران”

با حدود چهل درصد از بهاره رهنما مطلب را ادامه میدهیم.

علی انصاریان و کلبه جنگلی ارزش در فیلم. علی جان اینی که ما میبینیم زیاد شبیه آلاچیق است تا کلبه، فکر کنم طراح صحنه تان بد آدرس داده است.

نصرالله رادش نخستین سالگرد ازدواحش را با این تصویر نصفه و نیمه در کنار همسر جان مراسم خوش حالی گرفت. طبیعتاً باید ازدواج دوم جناب رادش باشد که جهت ایشان در زندگی یکسان جدیدشان آرزوی خوشبختی داریم.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سینما | تصویری | آرزوی سلامتی | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (592)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار