شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می مان

اگر مشکلاتی است با مردم در میان بگذارد و مردم را در تمام زمینه ها به حساب بیاورد.

غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می مان

محمد هاشمی: غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می ماند 30میلیون رای داشت

عبارات مهم : انتخابات

اگر مشکلاتی است با مردم در میان بگذارد و مردم را در تمام زمینه ها به حساب بیاورد.

محمد هاشمی در مورد انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه های آن گفت: جریان پیروز مورد اعتماد مردم قرار گرفته، متقابلا مردم توقع دارند و ما نمی توانیم چشم خود را ببندیم و بگوییم همه چیز خوب است و مسئله نداریم یا صبر کنیم، چون توان نداریم، هم مسئله وجود دارد وهم توان حل آنها.

غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می مان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با عصر کشور عزیزمان ایران ادامه داد: ما هم آینده نگری می کردیم و هم انتظار این درصد همکاری و رای را داشتیم. این راهی که 92 شروع شد عمدتا بر مبنای تدبیر و راهنمایی و دعوت مرحوم هاشمی رفسنجانی بود و در سایه تدبیر ایشان و شخصیت فراجناحی ایشان اصلاح طلبان و گروه های خردگرا و اعتدالیون حول محور ایشان جمع شدند و در حقیقت می توان گفت: فرماندهی و راهبری این جریان به دست ایشان بود و مرحوم در شرایط متفاوت رهنمودها ونصایح مورد نیاز را داده بودند.

وی ادامه داد: این کاری که اقای هاشمی کردند جزو استثنائات تاریخ است یعنی با همه شرایطی که داشتند آمدند وارد صحنه انتخابات شدند و از ان طرف هم شورای نگهبان و افراطیون و اصولگرایان تحلیلی که از ورود اقای هاشمی داشتند این بود که ایت الله 30 میلیون رای خواهد داشت و چند گزینه را مطرح کردند: “یکی اینکه انصراف دهد و دوم، او را رد صلاحیت کنند و گزینه سوم اگر بتوانند در انتخابات اثر بگذارند.

اگر مشکلاتی است با مردم در میان بگذارد و مردم را در تمام زمینه ها به حساب بیاورد.

هاشمی افزود: گزینه تاثیر در انتخابات و گزینه اینکه ایشان در صحنه انتخابات بماند و 30 میلیون رای داشته باشد جهت انها مطلوب و عملی نبود ناچار گزینه سوم را گزینش و ایشان را رد صلاحیت کردند با این استدلال که هزینه رد صلاحیت مرحوم کمتر هست. هنگامی که ایشان رد صلاحیت شد نامزدهای انتخابات که یکی متعلق به جریان اصلاحات و دیگری اعتدال بود، در صحنه بودند که در نهایت منجر به تفاهم و ماندن و ییروزی دکتر روحانی شد.

رئیس اسبق شرکت صدا و سیما یادآوری کرد: بعد از آن ما انتخابات خبرگان و مجلس را در سال 94 داشتیم که؛ ان هم تقریبا به نحوه بسیار مطلوبی تمام شد و مردم به لیستی که از طرف این جریان انتشار یافته بود بطور کامل رای دادند، ذهنیتی در بین نخبگان و اصلاح طلبان وجود داشت که باید راه و اندیشه های اقای هاشمی ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: معمولا همه به این عنوان معترف بودند؛ با جلوگیری از اشتباهاتی که بعد از پیروزی در سال 76 بوجود آمد، تفرقه و باصطلاح تندروی هایی که بعد از پیروزی در آن دهه پیش آمد و پرهیز از ان جریان ها و با توجه به اینکه وحدت بین نیروهای اصلاخ طلب و اعتدالی و عاملان و مابقی حاصل شده است بود در سایه این وحدت این ها توانستند دو کار را حل کنند؛ ” یکی همان گزینش رییس جمهور و دوم در شورای شهر لیست یکسان بدهند و با یک لیست وارد میدان شوند” که مورد توجه قرار داده شد و با یک پیروزی چشمگیر و تفاوت جدی آرا و اعتماد مردم به پیروزی رسید.

غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می مان

محمد هاشمی توضیح داد بعد از این پیروزی چه باید کرد؛ اولا باید این وحدت و انسجامی که بین نیروهای اصلاح طلب و اعتدالیون و بخشی از جریان اصولگرای معتدل و خردگرا ایجاد شده است است باید حفظ شود اگر تفرقه ایجاد شود و یا به کسی غروری دست دهد و فکر کند که بهر حال خودش و جریانش به تنهایی سهم زیادی در این توفیقات داشته، آفت هایی است که منجر به شکست خواهد شد و نباید در این وحدت و انسجامی که بوجود آمده خلائی وارد شود تا بتوان پرسشها بعدی را در سایه همین وحدت حل نمود .

وی ادامه داد: توصیه بعدی این است که؛ هنگامی که مردم جایگاهی را با رای خود به نامزد و شخصیتی تنفیذ می کنند توقع خدمت دارند باید به مردم پیگیری شود و در حقیقت باید جریان پیروز به نیازهای مردم پاسخگو باشد. اگر مشکلاتی است با مردم در میان بگذارد و مردم را در تمام زمینه ها به حساب بیاورد امام فرمودند: « هر کاری که مردم می توانند انجام دهند به مردم واگذار کنید» و به عاقل مردم تاکید داشتند.

اگر مشکلاتی است با مردم در میان بگذارد و مردم را در تمام زمینه ها به حساب بیاورد.

و خاطرنشان کرد: بنابراین هنگامی که که جریان پیروز مورد اعتماد مردم قرار گرفته و به او رای دادند متقابلا مردم توقع دارند و ما نمی توانیم چشم خود را ببندیم و بگوییم همه چیز خوب است و مسئله نداریم یا صبر کنیم، چون توان نداریم بلکه هم مسئله وجود دارد وهم توان حل آنها و نیاز به پاسخگویی است بعد هر جا هر سنگری که در اختیار اصلاح طلبان و اعتدالیون است باید سنگرنشینان پاسخگوی مردم به مسئولیتشان باشند و تلاش کنند رضایت مردم را جلب کنند و اینگونه نباشد که مردم و پرسشها انها فراموش شود.

این سیاستمدار با تاکید بر اینکه: اگر اینگونه عمل شود و غرور و انشقاق نباشد می توانیم امیدوار باشیم که این اعتماد مردم ادامه داشته باشد و در غیر این صورت باید منتظر شکست و از دست رفتن اعتماد مردم باشیم و رو آوردن مردم به جریان برابر یادآوری کرد: در جریان این انتخابات و انتخابات گذشته برنامه هایی مطرح و قول هایی به مردم داده شد و اصولا یکی از حرف ها و محورهایی که مرحوم هاشمی تاکید داشتند این بود که؛ ” دولت آقای روحانی باید دو دوره ای شود جهت اینکه بتواند برنامه های خود را عملی و تعهدات خود را اجرا کند” و جهت تحقق وعده ها و استمرار برنامه ها در جهت حل پرسشها مردم اعم از پرسشها اقتصادی و معیشتی و پرسشها روابط بین الملل ادامه این دولت الزامی است.

غرور و بی مسئولیتی آفت انسجام اصلاح طلبان است/ سال 92 اگر هاشمی در صحنه می مان

محمد هاشمی در آخر بیان کرد: در مورد وعده های که مدیر جمهور در سال 92 و 96 باید پاسخگو باشد و هر کسی در مجموعه دولت بسته به جایگاه و مسئولیتش باید پاسخگوی مردم باشد. به نظرم جناب روحانی این روحیه را دارد و در همین انتخابات بخوبی مسئولیت پذیری خود را نشان دادند و به نظر من این تعهد کاری در جناب اقای روحانی است و باید در زیرمجموعه دولت هم باشد معیار باید مسئولیت پذیری و توانایی انجام کار و شایسته سالاری باشد. یک سری موانع در کشور ما وجود دراد که؛ در اختیار یک قوه نیست و فراقوه ای است که در چنین جاهایی هم باید با تدبیر و عطوفت و تعامل سازنده پرسشها حل شود.

واژه های کلیدی: انتخابات | اصلاح طلب | محمد هاشمی | اصلاح طلبان | هاشمی رفسنجانی | انتخابات خبرگان | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار