شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت مهم است / روحانی

رئیس جمهوری در دیدار همتای ونزوئلایی خود استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت را مهم دانست و گفت: تلاش های اعضای اوپک و غیراوپک و بویژه ونزوئلا جهت کم کردن

استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت مهم است / روحانی

روحانی: استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت مهم است

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهوری در دیدار همتای ونزوئلایی خود استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت را مهم دانست و گفت: تلاش های اعضای اوپک و غیراوپک و بویژه ونزوئلا جهت کم کردن تولید ،پایداری و تعادل بهای نفت دستاوردهای مثبتی داشته است که استمرار این تلاش ها مهم هست.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو شرکت همکاری اسلامی در عرصه علم و فناوری با نیکلاس مادورو مدیر جمهوری ونزوئلا دیدار و گفت و گو کرد.

استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت مهم است / روحانی

وی با مهم خواندن وحدت و توسعه همکاری میان کشورهای مستقل به تلاش های آمریکا جهت تفرقه افکنی و مداخله در امور داخلی کشورها اشاره و اظهارکرد: تردیدی نداریم که شیوه های تازه دولت آمریکا جهت بلند مدت نمی تواند استمرار یابد.

رئیس جمهوری همچنین به معضل تروریسم در عرصه جهانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کشورهای در حال مبارزه با تروریسم در منطقه، دستاوردهای ارزنده ای داشته اند به طوری که اکنون شرایط جهت تروریست ها در عراق و سوریه بسیار وخیم است و با شکست تروریست ها در منطقه نیز زمینه دخالت های خارجی محدودخواهد شد.

رئیس جمهوری در دیدار همتای ونزوئلایی خود استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت را مهم دانست و گفت: تلاش های اعضای اوپک و غیراوپک و بویژه ونزوئلا جهت کم کردن

روحانی، روابط کشور عزیزمان ایران و ونزوئلا را رو به توسعه خواند و یادآور شد: تشکیل کمیسیون یکسان اقتصادی دو کشور، گامی مهم در جهت تقویت همکاری های یکسان است.

**برای رساندن بهای نفت به رقمی مناسب، نشستی تا آخر امسال میلادی تشکیل می شود

نیکلاس مادورو مدیر جمهوری ونزوئلا نیز در این دیدار خواهان توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران – کاراکاس شد و گفت: تشکیل کمیسیون یکسان زمینه مناسبی را جهت بررسی وقت های تازه در تقویت همکاریهای کشور عزیزمان ایران و ونزوئلا ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین به عنوان مشورت ها جهت ثبات بازار نفت اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا جهت رساندن بهای نفت به رقمی مناسب، نشستی را تا آخر امسال میلادی با حضورسران کشورهای عضو اوپک و غیراوپک برگزار کنیم.

استمرار مشورت میان کشورهای صادرکننده نفت مهم است / روحانی

رئیس جمهوری ونزوئلا همچنین با تشریح فشارها و هجمه های آمریکا به کشورش اظهارکرد: مردم لین کشور بویژه در 6 ماه اخیر ، شاهد هجمه ها و دخالت های آمریکا بودند ولی ما با حفظ وحدت خود، در برابر این فشارها ایستادگی خواهیم کرد.

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ونزوئلا | ونزوئلا | ریاست جمهوری | حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار