شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست, ماندلا و گاندی نیستم/ ثروتمندم ، بن‌سلمان

ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران جزء ارتش های برتر دنیا اسلام نیست، مدعی شد که کشور عزیزمان ایران ب

کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست, ماندلا و گاندی نیستم/ ثروتمندم ، بن‌سلمان

بن سلمان: کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست/ ماندلا و گاندی نیستم؛ ثروتمندم

عبارات مهم : ایران

ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران جزء ارتش های برتر دنیا اسلام نیست، مدعی شد که کشور عزیزمان ایران با رسیدن به برابری با عربستان فاصله دارد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد بن سلمان که واشنگتن سفر کرده است طی یک مصاحبه ای جهت نخستین بار با شبکه آمریکایی سی بی اس، اتهامات و سخنان سخیف خود را علیه کشورمان بار دیگر تکرار کرد که بخش های کوتاهی از این مصاحبه هفته گذشته بازتاب گسترده ای داشت؛ متن این مصاحبه و فیلم آن به طور مشروح انتشار یافته است.

شاهزاده محمد بن سلمان ولی‎عهد، نایب مدیر شورای وزیران و وزیر دفاع ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران جزء ارتش های برتر دنیا اسلام نیست، مدعی شد که کشور عزیزمان ایران با رسیدن به برابری با عربستان فاصله دارد.

کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست, ماندلا و گاندی نیستم/ ثروتمندم ، بن‌سلمان

در همین رابطه مهر گزارش داد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در گفتگو با سی بی اس گفت: باید بگویم من آدم ثروتمندی هستم و فقیر نیستم. گاندی یا ماندلا نیستم. من یکی از اعضای خاندان حاکمیت هستم که صدها سال قبل از بنیان گذاری عربستان سعودی، وجود داشته اند.

وی افزود: ما مالک قطعه زمین های بسیار بزرگی هستیم و زندگی شخصی من، همان چیزی است که ۱۰ یا ۲۰ سال پیش بود.

ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران جزء ارتش های برتر دنیا اسلام نیست، مدعی شد که کشور عزیزمان ایران ب

ولیعهد عربستان گفت: در حملات ۱۱ سپتامبر، اسامه بن لادن (رهبر سابق القاعده) ۱۵ سعودی را با یک نشانه آشکار به کار گرفت. طبق اسناد سیا و تحقیقات کنگره، اسامه بن لادن می خواست بین خاورمیانه و غرب و بین عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا اختلاف ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جریان برنامه مبارزه با فساد، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت ها را بازگرداندیم.

محمد بن سلمان در جهت سرپوش گذاشتن بر سیاست های مخرب سعودی در منطقه به خاص در تجاوز به یمن مدعی شد: ایدئولوژی کشور عزیزمان ایران به بخش هایی از یمن نفوذ کرده بود. در آن وقت حوثی ها در حال برگزاری مانورهای نظامی و مستقر کردن موشک درست در مجاورت مرز ما بودند. متأسفانه، کشور عزیزمان ایران در حال ایفای نقشی مخرب هست. حکومت کشور عزیزمان ایران روی ایدئولوژی صرف بنا شده است هست. بسیاری از عوامل القاعده در این کشور نگاه داشته شده است اند و کشور عزیزمان ایران از تحویل آنها به قانون و استرداد آنها به ایالات متحده امتناع می کند.

کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست, ماندلا و گاندی نیستم/ ثروتمندم ، بن‌سلمان

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران، رقیب عربستان سعودی نیست. ارتش کشور عزیزمان ایران جزء پنج ارتش برتر در دنیا اسلام نیست. اقتصاد کشور عزیزمان ایران بزرگتر از اقتصاد عربستان نیست. کشور عزیزمان ایران تا رسیدن به برابری با عربستان، فاصله دارد. عربستان سعودی خواستار دستیابی به سلاح های هسته ای نیست، ولی اگر کشور عزیزمان ایران سلاح هسته ای تولید کند، ما هم همین کار را خواهیم کرد.

ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران جزء ارتش های برتر دنیا اسلام نیست، مدعی شد که کشور عزیزمان ایران ب

به گزارش تسنیم ، «نورا او دانل»، مجری شبکه خبری «سی بی اس» مصاحبه خود را با سوالی راجع به نقش عربستان سعودی در حمله به برج های دو قلوی تجارت جهانی در 11 سپتامبر 2001 ادامه داد و پرسید: 15 نفر از هواپیماربایان ادعایی در این اتفاق شهروند عربستان سعودی بودند.

بن سلمان گفت: «اسامه بن لادن 15 شهروند سعودی را در حملات 11 سپتامبر با هدفی آشکار به خدمت گرفت. طبق اسناد سیا و تحقیقات کنگره، اسامه بن لادن قصد ایجاد تفرقه میان خاورمیانه و غرب و بین عربستان سعودی و ایالات متحده داشت.»

کشور عزیزمان ایران در سطح ما نیست, ماندلا و گاندی نیستم/ ثروتمندم ، بن‌سلمان

ولیعهد عربستان گفت نشانه رهبر سابق القاعده از این اقدام، ایجاد فضایی جهت جذب نیروهای تندرو و تبلیغ نظر های خود علیه دنیا غرب بوده هست. وی گفت: «در واقع، بن لادن موفق شد این تفرقه را در دنیا غرب ایجاد کند.»

بن سلمان که معمار جنگ یمن دانسته می شود در این خصوص بار دیگر به تکرار ادعاهای اثبات نشده علیه کشور عزیزمان ایران پرداخت. وی گفت: «ایدئولوژی ایران، در بعضی از بخش های یمن نفوذ پیدا کرد. در آن زمان، شبه نظامیان در حال برگزاری مانورهای نظامی، در مجاورت مرزهای ما بودند و موشک هایشان را در مرزهایمان مستقر کرده بودند.»

وی راجع به ایجاد فاجعه بشر دوستانه در یمن و کشته شدن شمار زیادی از غیرنظامیان هم گفت: «حقیقتاً خیلی زحمت آور است و امیدوارم که این شبه نظامیان سوءاستفاده از اوضاع بشردوستانه به نفع خودشان و جهت جلب ترحم جامعه بین المللی را متوقف کنند.»

محمد بن سلمان، همچنین در ادعاهایی مبالغه آمیز، اقتصاد عربستان سعودی را بزرگ توصیف کرد و مدعی شد که ایران، در حدی نیست که بتواند با عربستان مسابقه کند. او گفت: «ایران، رقیب عربستان نیست. ارتش این کشور، جزو پنج ارتش برتر دنیا اسلام هم نیست. اقتصاد عربستان سعودی بزرگتر از اقتصاد کشور عزیزمان ایران هست. کشور عزیزمان ایران با رسیدن به عربستان فاصله دارد.»

ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی ادعا محور گفت در صورتی که کشور عزیزمان ایران به دنبال دستیابی به سلاح اتمی باشد، عربستان سعودی نیز مسیر مشابهی را پیش خواهد گرفت.

وی گفت: «عربستان سعودی قصد اکتساب سلاح اتمی ندارد، ولی بدون شک، اگر کشور عزیزمان ایران سلاح هسته ای بسازد، ما هم در مناسب ترین وقت همین کار را انجام خواهیم داد.»

سعودی، در نخستین مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی که مشروح آن شامگاه یکشنبه 18 مارس پخش شد، تاکید کرد که ایران، هم طراز سعودی نیست.

واژه های کلیدی: ایران | اقتصاد | عربستان | عربستان، | عربستان سعودی | عربستان سعودی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار