شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی کانون فایل‌های قرمز در بازار مسکن

کانون فایل‌های قرمز رنگ بازار مسکن که قیمت پیشنهادی آنها از قیمت مورد انتظار بر اساس آخرین معاملات هر منطقه زیاد هست، ارتباطی با موقعیت مکانی املاک ندارد بلکه ب

کانون فایل‌های قرمز در بازار مسکن

کانون فایل های قرمز در بازار مسکن

عبارات مهم : آخرین

کانون فایل های قرمز رنگ بازار مسکن که قیمت پیشنهادی آنها از قیمت مورد انتظار بر اساس آخرین معاملات هر منطقه زیاد هست، ارتباطی با موقعیت مکانی املاک ندارد بلکه بر اساس «سن بنا» مشخص شده است هست.

به گزارش دنیای اقتصاد ، بررسی موتورهای جست وجوی معتبر ملکی نشان می دهد بخشی از بازار مسکن در حال حاضر میزبان بیشترین فایل های گران قیمت هست. این فایل های گران قیمت در بازار کنونی مشتمل بر دو گروه هستند؛ یک گروه مشمول بر آپارتمان هایی است که در مناطق لوکس و موقعیت های مکانی ممتاز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار دارند. در میان این آپارتمان ها، فایل هایی که با قیمت زیاد از سقف قیمت آخرین معاملات ثبت شده است در همان منطقه عرضه شده است اند، عمدتا آپارتمان هایی هستند که واجد امکانات متمایز و خاص هستند.

از این نوع فایل های گران قیمت می توان به آپارتمان ۲۶۴ مترمربعی کلیدنخورده واقع در الهیه، خیابان استانبول اشاره کرد که در یک ساختمان ۹ طبقه سه واحدی قرار گرفته است و علاوه بر امکانات متعارف، از دو پارکینگ، سالن اجتماعات، انباری بسیار بزرگ و تراس سبز برخوردار هست. در نتیجه برخورداری از این امکانات که نسبت به عرف امکانات آپارتمان ها قدری متفاوت هست، مالک قیمت پیشنهادی را ۵ درصد گران تر از قیمت معاملات ثبت شده است در آذر ماه اعلام کرده است.

کانون فایل‌های قرمز در بازار مسکن

در نتیجه در حالی که میانگین قیمت آپارتمان در الهیه در حال حاضر مترمربعی ۱۲ تا حداکثر ۱۷ میلیون تومان هست، این ملک به بهای ۱۸میلیون تومان به ازای هر مترمربع قیمت گذاری شده است هست. گروه دوم فایل های گران قیمت که تعداد آنها در بنگاه های املاک و موتورهای جست وجو به مراتب از گروه اول زیاد است و با رنگ قرمز در بعضی از موتورهای جست وجو از سایر فایل ها متمایز شده است اند، آپارتمان های مصرفی عمدتا نوساز تا سن بنای ۳ سال هستند. بسیاری از این فایل های قرمز رنگ در مناطق ۴ و۵ قرار دارند و سهم منطقه ۵ نیز در میان آنها زیاد هست. مشاوران املاک اعتقاد دارند از آنجا که ساخت وساز در منطقه ۵ نسبت به سایر مناطق مصرفی زیاد هست، پدیده قیمت گذاری بالاتر از سقف قیمت آخرین معاملات مسکن در این منطقه زیاد به چشم می آید.

در جدول زیر صرفا فایل های قرمز رنگ بازار مسکن که قیمت پیشنهادی آنها از قیمت مورد انتظار بر اساس آخرین معاملات زیاد بوده، گردآوری شده است است.

کانون فایل‌های قرمز رنگ بازار مسکن که قیمت پیشنهادی آنها از قیمت مورد انتظار بر اساس آخرین معاملات هر منطقه زیاد هست، ارتباطی با موقعیت مکانی املاک ندارد بلکه ب

واژه های کلیدی: آخرین | بازار | امکانات | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار