شانس انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

شانس: انقلاب انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی چرا از نسخه های غیراصلی خبر رسان تلگرام استفاده نکنیم؟

نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام فیلتر نشده اند و به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان ایرانی این نسخه ها را به همدیگر توصیه می کنند ولی محمدجواد آذری جهرمی

چرا از نسخه های غیراصلی خبر رسان تلگرام استفاده نکنیم؟

چرا از نسخه های غیراصلی خبر رسان تلگرام استفاده نکنیم؟

عبارات مهم : افزار

نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام فیلتر نشده اند و به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان ایرانی این نسخه ها را به همدیگر توصیه می کنند ولی محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز به بازدیدکنندگان ایرانی توصیه کرد که از نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام استفاده نکنند. البته پیش از این هم پاول دوروف، مدیرعامل خبر رسان تلگرام در توییترش اعلام کرد که موبوگرام امنیت کافی ندارد و ایرانی ها آن را راه اندازی نکنند. با این حال فیلترنبودن نسخه های فارسی باعث شده است است که آنها جهت خود بساط تبلیغات گسترده ای برپا کنند و جالب اینجاست که آمار راه اندازی بعضی نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام به زیاد از ٣ میلیون راه اندازی هم می رسد.

چرا از نسخه های غیراصلی خبر رسان تلگرام استفاده نکنیم؟

در این میان بعضی اعتقاد دارند که نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام به دست وزارتخانه هایی مانند اطلاعات و ارشاد و… اداره می شود ولی واقعیت اینجاست که مالکیت نسخه های فارسی اصلا مشخص نیست و حتی ممکن است به دست عده ای نوجوان با کمترین اطلاعات برنامه نویسی باشد! جهت این که متوجه شوید هشدار آذری جهرمی را تا چه اندازه باید جدی بگیرید، توصیه می کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

تلگرام فارسی دقیقا چیست؟

بی شک نام خبر رسان خبر رسان تلگرام این روزها جهت همه بازدیدکنندگان فارسی زبان آشناست. خبر رسانی با بیش از بیست میلیون کاربر در کشور کشور عزیزمان ایران ٣ که روزانه میلیون ها مطلب و خبر در آن تولید و انتقال یافته می شود و عمده کاربران، آن را به عنوان یک ابزار خبر رسان کاملا امن و مطمئن می شناسند ولی داستان موبوگرام و خبر رسان تلگرام طلایی و خبر رسان تلگرام فارسی و… چیست؟

نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام فیلتر نشده اند و به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان ایرانی این نسخه ها را به همدیگر توصیه می کنند ولی محمدجواد آذری جهرمی

تلگرام مهم به عنوان یک نرم افزار متن باز ارایه شده است هست. این به آن معناست که خبر رسان تلگرام اجازه می دهد اپلیکیشن هایی با توانایی و امکانات نرم افزار مهم ساخته شود و هر کس فکر می کند می تواند امکانات بیشتری به خبر رسان تلگرام اضافه کند، این کار را انجام دهد. البته خبر رسان تلگرام جهت این کار یک شرط دارد و آن این که «منبع یا سورس اپلیکیشن تازه خبر رسان تلگرام منتشر شود و در دسترس نسخه مهم قرار بگیرد.» این کار جهت نظارت بر امنیت داده ها و جلوگیری از سوءاستفاده است ولی خبر رسان تلگرام های فارسی هیچ کدام این کار را انجام نداده اند و سورس ها را معرفی نکرده اند. این به آن معناست که شما به آسانی تمام اطلاعات و داده های خود را در دست افراد ناشناس قرار می دهید و امکان هر نوع سوءاستفاده ای از آن وجود دارد.

داده هایتان را چشم بسته ندهید!

میلاد نوری، برنامه نویس در این باره به «شهروند» توضیح می دهد: نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام تمام اطلاعات افراد ازجمله شماره تلفن ها، تصویر ها و فیلم ها، لوکیشن و چت های افراد را در اختیار دارند؛ لیکن آنها به آسانی می توانند یک نسخه از داده های کاربرانشان را روی سرورشان ذخیره کنند.

چرا از نسخه های غیراصلی خبر رسان تلگرام استفاده نکنیم؟

او ادامه می دهد: به همین علت است که خبر رسان تلگرام های فارسی ادعا می کنند می توانند «مچ گیر» باشند و حتی متن های ارسالی و پاک شده است دوستانتان را در اختیارتان قرار دهند. بنابراین استفاده از نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام بسیار غیرایمن و خطرناک است.

نوری توضیح می دهد که چون ساخت اپلیکیشن های فارسی خبر رسان تلگرام بسیار راحت و با کمترین اطلاعات تخصصی برنامه نویسی است ممکن است بسیاری از این نسخه ها حتی به دست افراد کم سن و سال ساخته شده است باشد و آنها ناخواسته اطلاعات بازدیدکنندگان را در معرض هک قرار دهند. با این حساب شما با استفاده از نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام به آسانی شخصی ترین داده هایتان را در اختیار افراد ناشناس قرار می دهید.

نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام فیلتر نشده اند و به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان ایرانی این نسخه ها را به همدیگر توصیه می کنند ولی محمدجواد آذری جهرمی

این که آیا نسخه های فارسی خبر رسان تلگرام فیلتر نشده است؟ پرسشی است که آذری جهرمی در پاسخ به آن گفته است که فقط نسخه مهم خبر رسان تلگرام دستور دادستانی جهت انسداد را داشته هست. جالب است که بدانید خبر رسان تلگرام مهم هم تلاش خاصی جهت انسداد نسخه های فارسی ندارد و تنها به هشدار بسنده کرده هست. با وجود این بازدیدکنندگان باید بدانند که جهت اشتراک شخصی ترین اطلاعاتشان بهتر است امن ترین خبر رسان ها را گزینش کنند و به سادگی داده هایشان را در اختیار هر نرم افزار ناشناخته قرار ندهند. گفتنی است خبر رسان تلگرام فارسی، موبوگرام، موبوگرام دوم و سوم، خبر رسان تلگرام فارسی تله تاک، خبر رسان تلگرام نارنجی، سوپرگرام، آنگرام، خبر رسان تلگرام پارسی، مایگرام، خبر رسان تلگرام طلایی و فلگرام نام تعدادی از نسخه های غیرایمن و غیررسمی خبر رسان تلگرام است.

شهروند

واژه های کلیدی: افزار | فارسی | تلگرام | میلیون | برنامه | استفاده | اطلاعات | استفاده | اطلاعات | موبوگرام | تلگرام من

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار